Stanna tiden !!

Imorgon åker vi hem :( Jag VILL INTE !!! Jag vill vara kvar här.....

Fast det är väl bara bra att vi kommer hem och tar tag i saker och ting. Vi har ju ett bröllop som halkat efter ganska rejält i planerandet.
För att inte snacka om ett möte med prästen den 4de och en hindersprövning som jag gjort av med *suck* Ingenting går som det ska med vårt bröllop :(
Mogge fick inte ut sina pengar som han skulle...... 20 000 borta där. Det bettyder att vi får ta andra ringar än dom som vi tänkt från början... Det betyder att allt som är kvar att betala ang bröllopet faller på vår vanliga inkomst denna månaden !!!
Inte så konstingt att man tappat glöden i detta......

Inte nog med det. Jag ser ut som en valross !!!!! Det är vidrigt !! Jag kommer inte ens klara titta på bilderna sen.....

Positiva Arne här idag :(

Aja... jag och tjejerna var på IKEA i Kalmar här om dagen och köpte det sista ( hoppas jag) som ska vara till dekoration i festlokalen.
Det som är kvar att fixa är:
* Ringar
* Skor till barnen
* Kläder till Mogge och killarna
* Maten (bestämd med inte gjord och inhandlad)
* Småkraffs med vigsel och festprogram.

Är det mer ?? Hmmm...... 

Det finns en hel del UNDERBARA människor som fixat och donat åt oss :) 
*Brudklänningen - min mamma
*Tjejernas klänningar - Mogges mamma
*Halsband till tjejerna och en hemlig grej -  vännen Pernilla
*Sång och musik - min kusin Ellinor, Mogges bröder Martin och Melker, Mogges kusiner Jerker och Bex. Vännerna Johan och Jimmy.
*Binda alla buketter - min syster Anja 
*Fixandet och danandet med festen ;) - vännen Liz

Har jag glömt något ???

Äh... det ordnar sig. Det blir bra tillslut...... bara tråkigt att allt ska strula !!!

Upp med hakan ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer bli en toppendag! Allt du fixar blir ju alltid det! Så upp med glöden igen och gör det du är som bäst på!!! FIXA FEST!!!!

2009-07-30 @ 19:03:11
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Jajja

Så där upp med hakan nu, du ska ju snart gifta dig, din livs lyckligaste dag. (förutom när man får barn då)



Du e fin som du är och säg inget annat för jag såg dig allt live på marknaden i Åhus.... följer din blogg o kunde inte låta bli o kika förbi för att se dina fina kläder och även se en skymt av dig=)



Du kommer inte att se ut som en valross, utan du kommer att bli kvällens drottning på dagen D och se nu till att ha roligt, så att du kan minnas dagen med glädje.



Lycka till nu, och kom ihåg att du hade inte varit du om du inte varit som nu;)



Stor till lycka kram med allt, från en trogen läsare, Jajja.

2009-07-30 @ 21:43:52
Postat av: Helena

Ja, upp med hakan!! Lite strul och jäkt hör nog till bröllopsfixandet...och sen lite nervösa nerver..hihi.. Och du ser inte ut som en valross!! Jag såg ju inte ens nån skillnad sist! Det kommer bli så bra så!!

2009-07-30 @ 21:48:19
Postat av: Pernilla

Det blir bra jag lovar...

Sg bara till om det är nåt mer jag kan göra...

PoK

2009-07-30 @ 22:24:47
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: sofia

Det kommer bli jätte bra... säg till min syster att hon hjäloer till md maten...

och säg till om det finns något jag kan göra... du kommer va jätte fin på din stora dag.. se ut som en riktig sessa;) ses på lör... kram kram

2009-07-30 @ 22:36:16
URL: http://www.frugustavssons.blogspot.com
Postat av: Carina

Det hör nog till att det ska strula ;-)

Men Ni kommer att få en underbar dag, det lovar jag.



Körde ett brudpar i Lördags, de var så fina kan du tro. Det kommer säkerligen ni också att vara.



Lycka till med allt!

2009-08-04 @ 11:45:13
URL: http://ackans.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad vill ni ha i bröllopspresent??



det kommer att bli jättebra, erat bröllop. det kan jag garantera!!

2009-08-05 @ 11:05:40
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0