Goa gubbar !

"Fyndade" jordgubbar nere på A livs. 2 liter för 39 kr..... Nog är väl det ett fynd med de priser som andra håller ??  Göttegoa är dom iaf och nyttigt är det med !!!
Om man inte räknar med socker och vispgrädde.... för det måste man har på :)

Idag har varit en hektisk dag. Lämning av barn på alla de olika ställena.. C4 läger, fritids och dagis. Å sen jag själv till jobbet då.....
Fick gå in å städa på ett företag idag. En el kedja.... Fyndade 2 Nintendo DS spel och ett Wii spel där ! Tag 3, betala för 2. Notan slutade på 198:-  I vanliga fall kostar ETT Wii spel 500 kr ju !! Ja, DS spelen kostar 500 kr stycket dom med.
Jag mår bra av att fynda ;)

När vi ändå snackar fynda, så har jag fyndat fiiin fiiiiina tyger till några beställningar. Eller ja, ett av tygen är dyrt. Liiite för dyrt för mig om jag ska vara ärlig. Men ett Kitty tyg är ett Kitty tyg. Så är det bara *s*
Min favorit tyg affär här i Fjälkinge hade öppet idag. Jag bara ÄLSKAR de som driver den och deras tyger är underbara !! Där fyndade jag massor idag!!

Sen är det nog färdigfyndat.... Resten av dagens inköp är gjorda till saker som jag inte riktigt kan avslöja än...  :) Inte billigt, men värt vart enda öre !!

Märker ni hur "flackigt" jag stackar upp allt !? *haha* Jag GÖR JU INGET INTRESSANT !!!
Eller ja... jag radar upp min dag ;)
*lämna barn på "ställen"
*Jobba
*Hämta barn
*Handla
*Laga mat till barn och Tummen
*Torsebro (efter timmar av tjat och krokodil tårar)
*Utfodra barn och Tummen med cocopops
*Städa, diska, tvätta
*Lägga barn
*Städa, förbereda kuligheter
*Ett glas vin och jordgubbar
*Blogga !!

Å så snart är det sängen som gäller ;)

Natti på er :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad gullig du är ;) Har suttit och försökt fatta det här med bloggdesign men det går FAN inte in i huvudet på mig..

2009-06-26 @ 00:14:12
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Så e´det med huset fullt.....Hälsa Tummen;-)

2009-06-27 @ 15:53:16
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tycker Tummen borde börja arbeta av all mat du utfodrar honom med :D

2009-06-28 @ 19:43:22
URL: http://missjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0