Mmm

livet rusar på i 190.

2 dagar i Torsebro vid poolen. Hudfärgen börjar leta sig fram på min likvita hud !! *tjohoo*

Tanken var att åka hem och komma ifatt med hemmet imorgon. Men ähh... varför ska jag göra det om detta kanske är den enda vecka med sol på länge ??
Jag kör galet utomhus denna veckan. Möjligen kan en ton av brunt infinna sig mot slutet av veckan ;)

Tänkte planera in Tosselilla på tisdag i nästa vecka. Jag har semester och Mogge har frivecka. Men... det är snordyrt för oss att gå in där. Är det värt pengarna eller ska man försöka hitta något annat ställe att lägga den summan på i år ??
Någon som har bra tips ??
Ölands djurpark åker vi till varje år när vi är i Nabben. Tänker skita i det i år.... Inte för att det inte är värt pengarna utan för att i år vill jag göra annat med barnen. Se/visa något annat än det vi alltid gör !
Kollade upp priserna på Bondgårdar. Ja, asså, man bor på en bondgård och får mjölka för hand. Leka i höbalarna och mata grisarna....
Lite som "förr i tiden".... Jag tror att det hade gett dom en grym upplevelse, Karuseller och badland har vi mättat deras "upplevelsesinne" med redan känns det som ;)

Jaha, lite mer om inget: Jag har varit hos frissan idag. Jag blev riktigt nöjd med klippningen. Vad jag blev mindre nöjd med är att jag glömde köpa en bra inpackning. *suck*
Jag behöver verkligen fixa ordning på mitt stackars hår nu, så jag får in å köpa det imorgon istället då.....

Nja.... så... hmmm

over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den fina orden :)

Ja, om det blir sol så infinner vi oss där i morgon.. Med bristningar & gigantisk mage :)

Klart du ska köra bikini.. Fasiken, kan jag kan väl du!!

2009-06-24 @ 19:48:09
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har semester i flera veckor nu :)

Jag har inget nytt mobilnummer, råkade sabba simkortshållaren när jag i min frustration drog ut sim-kortet..



men hemnummer har jag ;)

2009-06-24 @ 20:53:19
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för svaret.

Javisst går detta bra, eller ja det känns bra.

Synd bara att jag skulle synda ikväll av någon anledning så nu har man ångest inför det.

snart bröllopstajjm!, spännande!

Kram

2009-06-27 @ 23:40:51
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0