Segt som tusan...

Man ska inte gå på dildoparty en fredag om man vill vara någerlunda på topp resten av helgen *pust*

Idag ska lilla Mickan på kalas och jag har ingen aning om hur dax. Antagligen 12, för alla andra hurtiga familjer har avverkat en halv dag då redan.
Vi har ofta vid 12 tiden dukat fram frukosten precis.... Vi njuter av våra helger och håller stressen till veckodagarna ;)

Igår ringde Mogges mamma och informerade omvad hon köpt för tyger och broderings trådar till barnens tärn klänningar. Lyssna på detta:
En varm fyllig lila duches (satin) till klänningen som räcker ner till knäna. En vit organza kant som sticker ut ca3 cm och broderade blommorrankor på överdelen. Blommorna i vitt och rosa, lime färgade blad...
Ett lila band ska vara i klänningen och detta lila band ska ringla ner ur tärn buketterna oxå. Buketterna som går åt det rosa hållet.... Näbb bollen, som Mickan ska ha kommer att ha sin handögla i detta band.
Mina tjejer kommer se ut som 4 små drömmar !!!

Nu när saker börjar falla på plats och det börjar gå upp för mig att VI, jag och min Mogge, kommer få det finaste bröllopet EVER ;)
Vi har underbara människor runt oss som ställer upp i mängder med allt detta !!

Min brudklänning kom igår !!
Wiiihhoooo !! Jag körde och hämtade den och svängde in till min syster Anja, och provade den.
Eftersom jag är en kubik och man är tvungen att se sig själv i en spegel för att se hur den ser ut, så var jag måttligt road.
Men klänningen var snygg, passade perfekt och jag är nöjd ;)

Nu ska jag börja kämpa med att få bort lite röv å armar, så blir det perfekt med min kläning med. Någon snäll person som skänker mig en fettsugnining efterlyses ;)

Frisör är bokad. Studio Pink blir det. Jag ska dit på tisdag för att visa bilder på hur jag hade tänkt mig med håret och snacka om hur vi ska lägga upp prov uppsättning osv.
Känns super bra att jag valde dom. Tjejen jag ska till var undebart trevlig och frispråkig. Inget konstlat och sådant gillar jag !!!
Mitt hår behöver ju lite vård redan nu, eftersom jag misshandlat det ganska bra de senaste månaderna.... Men det ska vi fixa till, lovade hon :)

Nähä...  en snabb frukost, ivägg till kalas och vidare till Övarp och familjen Gelotte :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt när saker börjar falla på plats! Klänningarna låter helt underbara. :)



Hoppas att du får en skön söndag! Kramar Cissi

2009-06-07 @ 14:01:32
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja på pink är de helt fantastiska !!!!

När jag klipper mig typ en gång vart tredje år går jag dit !!

2009-06-08 @ 19:11:31
URL: http://minimi05.blogspot.comw
Postat av: Jennie

Då har du köpt morgongåvan nu då ;)



Ska bli så spännande att se foto från bröllopet sen !!

2009-06-09 @ 07:24:10
URL: http://missjennie.blogg.se/
Postat av: Räka

Pink är också stället jag klipper mig på...när jag väl gör det... Tanja gillar jag mest!

2009-06-10 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0