Sjunger även här

*en slank hon hit, en slank hon dit"

Räka... Min heter, om jag minns rätt, Johanna. Är hon bra ??

Ja, jag har nu smällt i mig så äckligt mycket mat !! Det var så gott att min "ät en portion, det räcker" princip inte gick att hålla.
Vet inte om jag vågar ställa mig på vågen idag. Hade först tänkt att: Idag är jag stark nog att ta de vidriga siffrorna som visas.
Nu, när jag käkat mer än en utsvulten hyena lyckats få i sig så LÄR jag ju inte få ens ett gram i minus spalten *gråter*

Tänker trösta mig själv genom att sy lite. Det mår man alltid bra av :)

Bjuder på en bild av våra goda vänner ifrån Turkiet: Hakon och Hasan ;)

Kommentarer
Postat av: Räkan slank hit

Jag vet inte så mkt om de andra där faktiskt, mer än Tanja och han snubben som jobbar där. Han ska tydligen ha jobbat i Höööölliiiwöööd eller nåt sånt.

Men Pink är nog en bra salong överlag tror jag! Sen håller de humana priser dessutom och ändå en hög kvalle...så jag tror nog du blir nöjd!

2009-06-10 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0