Varför ??

Jag är så extremt trött !! Jag BEHÖVER ha ork och energi nu. Ikväll finns det miljoner saker som jag ska göra och NU kom jag på vad jag behöver !!!

- COOOOORNELIA !! Sätt igång kaffe till mig, snääälla :)

Såja, när kaffet är klart och drucket så ska jag nog komma på fötter igen ! Har inte fått i mig dagens 3 kannor ju !! Tänker jag efter så är en en fjuttig mugg som jag fått i mig .......

Det är några killar som är så svinigt elaka vid Oliver i skolan. Ögontjänare som tror att dom lyckas vara elaka utan att vuxenvärlden ser...
Men denna mamman ser. Denna mamman har barn som berättar allt och har förtroende för sin mamma. Denna mamman har tagit kontakt med dessa pojkar och deras föräldrar men det hjälpte inte. Denna mamman har en plan......
Nu blir det andra metoder som gäller. *mohahahaha*
(ja jag må framstå som omogen, men dessa pojkar ska få smaka på sin egen medicin, omoget eller ej)

Näääääää, jag får väl sätta igång här.........


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tog inte föräldrarna det på allvar?! Fan va jobbigt att det ska finnas såna =(. Du är en BRA mamma som bryr dej Mia och som håller ögonen öppna!

2009-06-11 @ 23:39:30
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0