Blond ??

Ibland är jag trögare än vanligt. Jo, det är sant !!!
Idag är en sådan dag... I onsdags var det nog värst, men idag kommer inte långt efter.

För att inte tråka ut er med en lång historia om inget alls (och för att inte förnedra mig själv för mycket) så nämner jag bara ordet förkortning och orden fatta nada eller möjligen trög.
Förra helgen så satt Mogge å läste tidningen, han började fnissa och blev sådär äppelröd om kinderna som han bara blir när det är snusk inblandat.
Givetvis så behövde ju jag veta vad det var...

Mogge: - Hon Bagge, det står bla bla bla bla (ok, jag minns inte) milf.

Jag: -Milf ???

Mogge: - Ja, en milf. Det är en såndär gammal tjej som unga killar vill (så gör han d där visslande ljudet som killar gör när dom inte vill säga ordet sex, ni vet hur jag menar va?).......*äppelröda kinder*

Jag: Ehhh.... är inte hon 2 år äldre än mig ?? (jag började tappa hoppet om livet)

Tittade i tidningen

Jag: MILF - Mother I Like To Fuck !!! (lutade mig tillbaka och fick hopp om livet igen)

En annan kulig sak som Flisan kläckte i veckan är:

Flisan: - Mamma, mamma vet du vad vi gjorde på hängpungskapen (hemkunskapen)!?
Kan säga att hon såg lika chockad ut som jag efter vad hon sagt. Oliver låg på golvet i bilen å gravade så han höll på att kvävas !!

Nähä.... nu ska jag slänga igång Magdalena Graafs "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" och sätta klorna i allt mitt "nästan färdig sydda".

Kommentarer
Postat av: camilla

skrattar så ja viker mig här hängpungskapen :)

det var nog dagens roligaste :D

2009-03-22 @ 00:49:00
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahahaha rolig hon e då!!! (Den boken är BRA! )

2009-03-22 @ 11:47:00
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Elle

Den boken är jätte bra :)

2009-03-22 @ 15:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0