Helgen

I fredags var jag ju ledig.
Lämnade stora barn i skolan och körde sen hem till Sofia för att hämta min plånbok och flabba lite kaffe samt mysa med världens mysigaste småkillar.
Vid 9.30 hämtade jag upp Jessica och Linda för en tripp till Tyringe, tyggubben. Å vilken NIT !! 
Jag var i upplösnings tillstånd och Mickan å Isacc var på bråk humör..... Inte alls kul :(
Efter niten i Tyringe så hämtade jag upp Sofia å småkillarna för en tripp till Bongården med öppna. Lämnade dom på gården å körde å hämtade mina stora i skolan.
Hela stora skaran spenderade eftermiddagen på bondgården med fullt av andra mammor och barn. En ganska skön stund ute i friska luften :)

Efter detta äventyr så körde vi stan runt å hämtade å lämnade lite överallt. Sen hem.... i 30 min. Då var det dax att hämta Mogge i Lörby......

Senare delen av kvällen var lite stillsammare. Jag och Sabina tog en oplanerad sväng in till Rosegarden. Kanske kunde besparat oss dom pengarna, för vi var inte alls imponerade av maten.... Som vi annors inte kan sluta moffla av !!??
Tror det var vi som inte egentligen var upplagda för det. Maten var säkert lika ljuvlig som alltid !!

I lördags så åkte Mogge tidigt för att hjälpa Benny och Jenny att flytta. Jag är lite avis, för jag vill oxå se hur det ser ut !!
Jag själv åkte till Flisans ridning, som alla andra lördagar. Mellan landade hos Sabbe en sväng...
Hemma igen så stod Mogge på parkeringen när vi körde in :)
Hela familjen gick ner och fikade på byns nya fik. Måste säga att det var supergott !! Dit kommer vi gå fler gånger !!
Jag passade på att köra till EKO utan en enda unge :) Köpte mat å lördags mys....
Vid 18 tiden så gav sig Mogge iväg till Benny och Jenny som bjöd på fest för flyttgänget.
1.15 så kom det efterlängtade samtalet........ han ville hem ;)
Körde å hämtade honom och sen var kvällen slut för min del :)

Idag......
Lämnat Mogge vid sin bil.... Han jobbar.

Spännande ?? Hahaha.... nä, jag vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0