Huvudvärk !!

Ajajajajaj va jag har ont i huvudet !!!
Vilket kanske är bra ??? Då finns det ju något där innanför pannbenet ;)

Ikväll kommer nog Mogge hem *tjohoo* Då ska jag tvinga upp honom på vinden så jag kan få ner mitt bord till syrummet :) Jiiihhhhiiiiiiii !!!
Kommer han inte hem så tänker får jag tvinga upp någon annan, för ner ska jag ha bordet. Varför jag inte hämtar det själv ??? Näää..... så dum är jag inte !! Slänga sig i käften på vindsmonster och spöken på det sättet ?? Haha, nä nä nä !

Jag behöver få tillgång till maskinen så jag kan sy något fint till MammaMillas barn. Hon håller på att pimpa min blogg. Har vi tur så kommer det in idag eller imorgon :)  Jag är super nöjd !

Nähä, leta upp 2 alvedon kanske ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0