Jag stannar !!

Helt rätt låt vann !! Jag kommer stolt sitta här och hejja på när den framförs i Ryssland på Eurovision song contest !!

Tänkte berätta om att jag och Mogge har hittat de förlovnings ringar vi vill ha :) Nu gäller det att spara undan till dom med. Vigsel ringen är oxå funnen. Åååhhhh så fint det blev :)
Vi har bestämt när vi ska förlova oss. Inget exakt datum, utan det är mer en plats. Så när vi är på det ställe som vi älskar båda, med alla våra undebara barn, kommer vi byta ringar och vara ett steg närmre äktenskapet ;)

Åååå guuuuuuuuuuuud va jag vill till Turkiet...


Kommentarer
Postat av: Neelix

Flashig bild, synd bara att mannen inte va snyggare:)

2009-03-14 @ 23:49:17
Postat av: Sara

Å vad fina ni är!!!!! Söte Göte & Snygge Svea!



Dock ser den blivande maken lite skrämd ut?? Stackars liten.....har han det jobbigt hemma?? Åh....hahaha!!!

SKYLL DIG SJÄLV!!!! Hahahaah!



Love you, båda två!!!!



Kram Sara

2009-03-15 @ 09:47:05
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: annica

va kul att ni hittat fina ringar, gu va kul, tänk om man kunde få uppleva vår bröllops dag igen, åhhh.

fin bild på er!!!

2009-03-15 @ 13:38:37
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0