Jubbe jubbe

Äntligen, äntligen är jag på jobbet en sväng :)
Oliver började kräka inatt..... Ny maginfluensa ?? Samma som jag hade i tisdags ??? Jag blir så trött !!!
Inget öppna för oss idag med andra ord *suck*

Imorgon är det dax för radion igen. mellan 11-12 ska vi sitta i studion. Hit eller shit ska vi vara med på, får väl se vad det handlar om för låtar. Hoppas man slipper uttala sig om artisten. Jag är ju sämst på kändisar !!

Nä, nu ska jag räkna offert och sätta mig och sälja känner jag.

Kommentarer
Postat av: annica

nääää usch inte kräkan igen! typiskt, det går runt runt.

hoppas du klarar dig denna gång! kram

2009-03-09 @ 22:05:32
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0