Kvällens alla måsten...

Läxor, läxor och åter läxor.
Barn som behöver duscha och barn som vill duscha med inte ska.... *iihhh*
Barn som skulle plockat undan på sina rum men "glömt" det.
Mamman som borde göra ett ordentligt ryck men som verkligen är helt slut !

Fattar inte vad det är med mig. Jag är så slut.... Längtar efter sängen redan vid 17 tiden, huvudet känns som en tung betong klump.
Har gjort mat och ordnat med disk, läxor, duschandet och tvätt, det "vanliga". Men något mer blir det inte gjort idag. Sista läxan läses högt för mig i skrivande stund, sen är det bara en timme kvar till läggdax för alla barn under 10 år. Det innebär 5 av 6 st. Tar sin lilla stund ska jag säga. Efter det tänker jag lägga mitt stackars huvud på kudden å sova som en liten gris !!
Imorgon har vi personalmöte, vilket innebär att vi kommer hem seeeeent. 17 tiden kan jag tippa på i bästa fall. DÅ kommer jag behöva ett helt paket dextrosol om jag ska vara lika seg och hängig som dom senaste dagarna.
Aaaahhhhg, å det betyder att jag verkligen borde ta ett extra ryck idag...... *suck*
JAG SÄGER UPP MIG !!!!

*kutar iväg och gör ett ryck*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har för mycket i huvudet Mia! Du måste ta den tiden du behöver för dig själv också... kan du inte försöka fixa så du år lite egentid? Om så du bara vill sova på den tiden! Annars kommer du inte orka något sen! Tro mej jag vet! Å ja =) det är samma lösen som sist. Snällt att du vill hjälpa mej =).

Kram!

2009-03-17 @ 20:27:42
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lite jobbigt att känna sig trött och hängig när alla andra runt omkring är så glada för att solen tittar fram och det börjar ploppa upp lite blommor i gräset.



Jag brukar känna mig trött och sliten så här års, men det brukar gå över när det blir varmt och man kan hänga undan vinterjackan! Så håll ut, bättre tider är på väg!



Sen kan jag även meddela att jag hade med glädje bytt dina 6 mot Nova i kväll! Vilket monster!! Snälla, säg att 3-årstrotsen är den värsta, annars kommer jag bli gråhårig innan hon fyller 10!



Massor av kramar!

2009-03-17 @ 21:42:24
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: Jessica

Och förresten, GRATTIS till 10 000 besökare!!

2009-03-17 @ 21:43:36
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det nya datumet är 7 Augusti. Så Idag är jag i v 19+4.

2009-03-17 @ 22:23:27
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för hjälpen söta du =)! Cool din blogg blivit med de menyerna där uppe!

2009-03-17 @ 22:50:35
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0