Lunch

Gratäng á lá rest blir det för mig. Mickan å Isacc ville inte ha Raviolin som jag så fint hade slevat upp *haha*
Mina barn är inte "konservburks ätande barn".
Jag vill OXÅ kunna slänga upp lite fiskbullar eller ravioli och så ska dom ståla av lycka !!
Nä, så det fick bli "smältmacka" i micron... finsmakare där *s*

Efter min lilla lunch så ska jag ner å köpa grädde, vitt choklad och lite gelatin blad. Koka ihop och hälla upp innan jag tar mig till Färlöv för att hämta barnen.
Gött ska det bli, att slippa laga "riktig" mat idag :D

Har jag tur så hinner jag med att slänga in lite bilder och ord om eftermiddagen, sen ikväll.

Jenny är så himla glad och lycklig nu. Det märks verkligen att hon njuter av livet och att det är ÄNTLIGEN äkta kärlek som hon hittat !!
Synd bara att hon fick kyssa aldeles fel groda på vägen dit, för nu är det lite invecklat. Men so !? Life goes on och huvudsaken är ju att man får va lycklig ;)  Fel groda eller ej....

*springer till affären*

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grodor finns det ju gott om men ska bara ta sig förbi dem !!

2009-03-04 @ 10:56:32
URL: http://minimidesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0