Moffla våffla

Sitter å väntar på att morötterna ska bli halvklara så jag kan slänga i paprikan och löken... Under tiden kvittrar jag här lite.

Japp...... Så att eehhh......

Köttgryta och potatis blir det ........ Våffla som efterrätt. Vi tjuvstartar ;)

Imorgon fyller min lillasyster 18 år. Hur ska hon firas, mitt i en seperation (mellan vår mamma å hennes sambo) ?? Dom flyttar på lördag och någon "fest stämning" lär det ju inte vara där hemma imorgon kväll heller....
Måste komma på något bra........ *tänk, tänk*

19.00 slutar Olivers Thaiboxning och jag ska befinna mig i stan, för att hämta upp honom. Blir nog till att äta efter jag hämtat känns det som.
Sen är det träning igen på torsdag, Thaiboxning igen...... Men då ska Cornelia förlja med å titta. Hon är sugen på att börja och det är en sport som hade passat som handen i hansken för henne tror jag !!!
Argbiggan får sparkas och slåss lite på träningen så slipper vi få stryk här hemma ;)

Ikväll, efter mat och läggningar så VILL jag få tid över till att sy lite. VILL VILL VILL VILL !!!

Nahä.... nu ä pärorna genom kogade iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0