Så underbart klockren !!



Nu är det dax för mig och världens underbaraste (ja jag låter äckligt smörig, men det är ren å skär sanning)krypa ner i sängen. Hålla om varandra hela natten och njuta av att få vara nära varandra :)

När Mogge kollat klart på UFC matchen...... *haha* Romatiken i inlägget sjönk.
Jag passar på att tacka Theresa för en underbart trevlig kväll i ett supermysigt hem med fem miljoner barn!!
Mina barn blev kära i deras hus, så nu letar tjejerna inte bara häst... nu är det hus jakt oxå !!
Nänänä säger mamma Mia å pappa Mogge. Vi håller oss i vår lägenhet, punkt !! UTAN häst..

Nä, nu är klockan 5.22 !! Ska vi hinna sova något alls så lär Morgan (som han säger att vi nu mera ska kalla honom) få masa sig hit !!
*tassar iväg och släpar hit olydig pappa i örat*

Kommentarer
Postat av: Teheresa

det är härligt med hus!!

det har och finns nog en del hus till salu i övarp :o)

kram

2009-03-08 @ 13:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0