Sömn :)

Isacc och Mickan har fått sova ut idag. Eller Isacc har sovit ut, till 8.30 och Micka stackarn sover ännu. Mogge kom hem igår och skulle inte köra förens 9 idag ( japp, han körde precis).
Underbara han körde skolbarnen till skolan så dom små kunde få sova ut på morgonen här och jag fick vika tvätt och fixa disken utan avbrott :)
Att något så "lite" kan ge en sådan känsla av lättnad !? Framför allt så betyder det ju mängder för Isacc å Mickan som inte behövde asas iväg, i ett princip, sovande stadie.
Glad mamma och glada små knattar :) Perfekt början på dagen !!

*paus för frukostfix till små knattar*

Mickan kom upp nu, kvittrade som en fågel :) Å ja, ett inlägg för mig får ofta skrivas i omgångar. Min klocka är nu 9.22, började skriva 9.04 ;)

Idag ska jag tvinga hit Sabina. En av dom finaste människor som finns. Hon behöver mig nu, så som jag behövt henne många gånger.
Såg ni ?? Jag behöver henne. För hon är den enda, den enda som jag verkligen berättar om hur jag mår. Hon är den som verkligen finns där hur jag än mår. Pigg och glad eller nere och döds trött.
Hehe, nu ringde hon. Tankeläsning ??
I vilket fall som helst så är hon mer in under mitt skal än någon annan vän varit eller förmodligen kommer va, på mig. Å dom som känner mig vet att jag INTE är glad för att visa mig "svag" och orkeslös.... Jag kan och klarar ju allt *host*

Nä, efter femtioelva avbrott så slutar jag nu skriva, då min klocka just slår 9.39 ;)

Hej på en stund !

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sånt får du inte skriva sitter på jobbet och läser med tårar och smink som rinner snyft vad söt du e detsamma gäller dig.

2009-03-04 @ 10:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0