Tog hem

lite av varje i ljudböcker...
Mia Törnbloms "Så dumt" var ju så ur kass...... För den som vill veta detaljer om hur å vart man sätter sprutan med sitt knark, känslan som kan liknas med en orgasm och lyckan som infinner sig när silen går igenom kroppen så...... Läs den. Själv klarar jag mig utan dom detaljerna och vill veta mer om livet....
Förövrigt så var den så urkasst uppläst av Mia själv, att man knappt kan tro att hon läser sin egen bok !?

Liams bok funkade, men inte något jag vill ta mig igenom nu. Den är säkert bra om man inte precis avslutat en av dom bästa böcker man läst/hört.

Läckberg, Isprinsessan.... handlade om ett äldre par på ålderns höst. En annan gång

Mari Jungstedt, "Det du inte ser" känns som något för mig. Den ska jag somna till nu ;)



Önskar, hoppas och vill att min finaste Mogge ska komma hem imorgon och sova hos mig hela långa natten !

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har precis läst en bok som heter "Förlorad heder" med Norma Khoudi (tror efternamnet stavas så). Handlar om en muslimsk arabtjej och en katolsk arabtjej. Hur förtryckta deras liv är av männen och om förbjuden kärlek mm. Mycket bra bok och hemsk! Man fastnar! Vet inte om den finns på ljudbok, men rekommenderar den verkligen! Sen finns det ju "mordet på Pela", "Gömd" mfl.

2009-03-24 @ 09:37:36
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Allt med anna jansson... finns massor du vet var....



Skit hello kitty tyg..

Det flockade överallt !!!

Men det finns så det räcker till en jacka till Micka iallfall :-)

2009-03-24 @ 19:06:11
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Ida

Har du läst Kirre-böckerna och Emine -en fråga om heder av Gunilla O. Wahlström?? Jag älskar henne...

2009-03-25 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0