Pickelniga !!!

Nu börjar jag i liten skala att sy på beställning.
Först tänkte jag ta mitt alias, som jag har haft i många år, focim. Men det känns inte som något att smycka kläderna med ;)
Idag, i Sofias kök så föddes "Pickelniga" !! Å för er som inte har barn: Nyckelpiga, på barnspråk (i många fall)

Ja, å med det så är det ju ganska klart att det är en nyckelpiga som är "mitt" nya jag (i sy sammanhang iaf)

HÄR kommer jag att hålla till i sy sammanhang, men under länken i min header "till salu" så kommer jag lägga samma kläder.
Det jag syr till Mickan eller något annat av barnen kommer jag visa här, för er, i min "vanliga" blogg :)

Önska mig lycka till nu då !!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida igen...

Tjoho!! Vad fint...

2009-05-06 @ 08:34:09
Postat av: Janni

Lycka till mia:) fina kläder du gör. . . Kram

2009-05-06 @ 21:17:21
Postat av: Jessica

Nu har jag ringt säkert 10 ggr och det kommer upp en röst som säger att numret ej kan nås för närvarande!!!! Hoppas att Ni redan är uppe!

Kram

2009-05-07 @ 07:20:18
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: ElisabethC

LYCKA TILL! Klänningen med blommorna bak,har du något pris på den?

2009-05-07 @ 18:49:11
URL: http://tildatexas.blogg.se/
Postat av: Sabina

Nu har jag Mia abstinens måste ha en Mia stund. När får du ny mobil du kan få låna min gamla:). Super bra namn du kommit på håller tummarna för dig:) hälsa trollen en stor kram från mig.

2009-05-08 @ 08:46:59
Postat av: Theresa

Hm jag kunde inte skicka det jag hade skrivit i Pickelniga!!!

Kram!

2009-05-11 @ 00:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0