Slår på stort !!

Jag slänger in ett inlägg till, nu när jag ändå fått upp ångan !!

Sitter nu i köket efter en lååång pratstund med Ida som hippats idag !!! Fina söta rara hon hade bitt fuller och tangentera dansade polka på tangentbordet !! Blev ett telelur samtal istället..... Om verkligen INGENTING. Eller allt.......

Nu är det snart en dusch som gäller. All stress har satt sina spår... och det faktum att jag glömde kladda på deo i morse gör att jag luktar pi katten......
Det faktum att man mer säkert efter en dusch kan locka till sig lite lördags mys gör ju tanken på att duscha mitt i natten än mer lockande.........
När man sen går ur dimman och inser den verklighet som råder (Mogge är du trött och lär inte vakna av att jag luktar Dove) så får jag nog ta å överlägga med mig själv om det där med dusch.........

Nämen DRA PÅ TRISSOR !! Han ä vaken och vid liv !!!!!

WIHOOOO

duschen nästa !!

Kommentarer
Postat av: Sara

"Run Forest, Run...." Hahaha!

Men? Snabba dig då för bövelen!!! Jäkla sölkorv!

Hahahah!

2009-05-31 @ 19:50:25
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Ida igen...

Tack fina du! Vi hörs nästa vecka...

2009-05-31 @ 21:45:21
Postat av: annica

hej vännen! när va det ni skulle gifta er, har så kort minne, hihi

kram

2009-06-02 @ 13:07:09
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nu är tydligen inbjudningarna postede :-)

2009-06-02 @ 19:11:56
URL: http://minimi05.blogspot.comw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0