Jag är AVUNDSJUK !!

Jag verkligen ÄLSKAR Magdalena Graaf, men shit va avundsjuk jag är på henne !!
Hon är APSNYGG !! Hon har att LIV !! Hon lever i verkligheten !!
Kolla in i hennes blogg... så förstår ni nog mer vad jag menar....

Så i mitt liv då... Jag kom nästan försent till Isaccs hälso undersökning. Inget oväntat men ändå... tidsoptimist som jag är.
Isacc är vårt enda "normala" barn *s* Några väger för lite, eller mycket för lite. Några väger mycket för mycket.... och så ligger Isacc där i mitten och guppar på linjen ;) Ganska skööönt att slippa tjat om mat och hur barn ska äta !!
Jag VET hur dom ska äta. Det håller jag Isacc som bevis på *haha*

Såhär dax är det PISS att vara hundägare, vet ni det ??
Jag vill INTE gå ut i regnet mitt i natten.. Men DET vill hunden !! *suck* Sabla skitungar som LOVADE att dom skulle sköta utgången av djuret... Mamma och pappa gick på den niten igen !

För att vara helt ärlig med hela min läsarskara, så kissbloggar jag igen. Kort inlägg, betyder att det inte är slut på toapapper (ja, jag behöver inte självtorka)

*drar på jackan och gummistövlarna*

Kommentarer
Postat av: Jajja

Halloj.



Blir glad varje gång du bloggat, sen om det är kort eller långt spelar ingen roll, du vet väl att storleken har ingen betydelse;);)



Trist att höra gnäll från vdc om ens barns vikt osv, låt dem vara barn och slippa denna vikt nojja som lägger grunden till ätstörningar mm. Tycker att personalen kan ta det med BARA mamman o pappan. Men så kankse dem gör hos er? Inte hos oss.



Ha en go dag, det ska jag ha.



Kram din trogna läsare Jajja.

Ps; hur gick det med stövlarna, fanns de på Bo Olssons?DS

2009-11-24 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0