Piggelin !!

Känns som om jag är påväg tillbaka ;)

Jackie kom hem från stora staden med uggs. Sådana som jag sagt till Magda (som förövrigt köpt lila sådana) att jag ALDRIG kommer sätta på mina fötter.....
Idag, eller inatt (05.30) när jag skulle köra Mogge till jobbet så stod hennes Uggs lättast till. Jag drog på mig dom.... JAG ÄR SÅLD !!!!!
Jag MÅSTE ha ett par !!! GUD va sköna !!

Så nu beställer jag ;) Dessa:

Svarta såklart. Jackies är beige-färgade, Magda har lila.... Jag vill ju givetvis vara originel *host* och väljer en färg som ingen av mina fina vänner har ;)
Nu har ju jag inte råd med någon äkta vara *suck* Men dessa duger väl lika bra ?? APFULA, men shit så sköna :)
298 :- kostar dom !!! Billigare fodrade vardags skor kan man nog inte hitta ?? Fri frakt är det med :) Love to make good kaps !! *haha*

Ligger och myser i min säng nu. Tyvärr utan Mogge :( Han skulle ju haft sin frivecka nu, meeeen min duktiga man tog extra jobb. Fina, underbara han !! Denna veckan extra gör ALLA julklappar till barnen om vi har tur !!
Mina marknads besök om helgerna nu, det drar in de där extra pengarna som vi förlorat nu genom min arbetslöshet.
Ja... vi hankar oss fram. Vi reder detta :) Det är klart att allt kommer lösa sig tillslut :) Vi har ju varandra ;)

Nähä... frukost har jag ätit, kaffe har jag hinkat..... då får jag väl ställa mig i duschen. Lovade Jackie en dag i staden idag. Hmmm.... ska kanske se om jag hittar billigare, eller lika billiga där ??  Jag har ju inga skor, men än mina Converse nu till vardags... Börjar frysa om fussingarna !!

Aja, gott folk. Jag har en lättare själ, ett i lite mindre grått moln inom mig :) Å idag tänker jag göra stan (om jag får upp vår egen lilla kändis ur sängen i tid) !!!!



Kommentarer
Postat av: Jajja

Halluu igen.



Va flitig du är med uppdateringar;)



Hihi jag har me tyckt att dem där stövlarna e SÅÅÅ fula, men de växer på en, och de blir nästan snyggare för varje dag;)

Skulle bara säga att dem finns på Bo Olsson i Tomelilla för 130 eeler 140 kr... min kompis köpte dem där, och jag va me o skrattade åt henne...

Du kan ju ringa dit o kolla om de kan skicka, om dem finns kvar.

Bara ett liiitet tips från mig.



Jajja.

2009-11-16 @ 10:15:07
Postat av: Pernilla

Sko punkten köpte jag mina på..

Finns ju här i stan jue...

2009-11-17 @ 18:37:47
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0