Te och morgonmackan :)

Mofflar frulle.... Fick bli micromacka med ost (för barnen tog slut på smöret !). Så en kopp av mitt nya te, päron/grädd. Ett grönt te, som smaka mumma ;)

Längtar ihjäl mig efter Mogge nu. WIHOOO, SÅ RINGER HAN MITT UNDER DEN RADEN !!

Lyssnade på rix morgonzoo, eller lyssnar. Jackie skulle varit där nu på morgonen... men näää hon kom inte, för hon hade festat igår kväll......
Hahahaha..... Kunde ju jag berättat för dom innan.
Du är rolig du Jackie ;)
Men Cimon kom istället.... å han berättade att hon som hos honom..... Jaha, hon skulle ju sova hos Stefan. JISSES !!!
Jag säger bara, vilken TUR att jag inte hängde med henne upp. Jag hade aldrig klarat det tempot och de snabba vändningarna som görs från sekund till sekund !!

Tackar ödmjukast för mitt lugna liv här nere i skåneland !!

Idag ska jag röja lite här hemma. Tvätta och om jag sen hinner... sy lite. Utvecklings samtal på skolan 13.15... sen hem igen och förhoppningsvis sy lite till. Ska ju vara på Yllan i helgen.... har inte börjat sy än....
Ja, så ska jag försöka jaga rätt på mitt lilla extrabarn - Jackie. Vill veta så att hon mår bra och att allt är ok...

Nä, dax att sätta igång kanske ??

Kommentarer
Postat av: amy

SVAR: okej tack så hemskt mycket:D

2009-11-21 @ 22:59:50
URL: http://baraamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0