Vilken helg !!

I helgen har jag stått på marknad i Lönsboda. Trevligt, förutom att jag hade de 3 farbröderna från Tomteland med tillhörande instrument i nacken HELA TIDEN. Julmusiken ekar i huvudet än....

Iaf, så gick det vädigt bra :) Jag är SÅ nöjd och ser fram mot nästa helg :) Detta blir en vecka full med sömnad !! KUL :)

Ja, så har jag fått en ny inneboende. Jackie bor nu mer här *s* Ja.... hon sov en natt i sin lägenhet, efter en natt i K-town city.
Jag hoppas verkligen att ALLA såg första avnittet av Paradice Hotel idag ?? Hahahahaha !!! Det gjorde VI !! Medans jag, Mogge, Hanna och Jennie låg dubbla av garv i soffan så låg Jackie och ålade sig, kröp och vred sig i pinsamhet och skratt !!
Shit vilken kväll.....
Kollar man på denna bilden så kan man LÄTT tro att det är en spännande skräckis vi tittar på ;) Å då är det bara introt till programmet *hahahaha*
DRAMATIK !!


Dax för någon timmes sömn :)

Natti natti :)


Kommentarer
Postat av: Jajja

Hallå=)



Äntligen ett inlägg;)

Kul att det gick bra för dej på marknaden, men sen e du ju SÅÅ himla duktig på att sy.



Hihi jag satt bänkad o såg programmet igår, och Jackie bjuder då på sig själv=)



Kram Jajja.

2009-11-16 @ 09:15:31
Postat av: Amanda

Jättenyfiken på dina kläder Mia. KAn du inte slänga ut lite bilder och priser här på bloggen så kanske en del säljer sig alldeles på egen hand?! SKÖNT att du är på väg tebax! Du vet, Everything will be okay in the end, if it´s not okay - it´s not the end!Megakraaam

2009-11-16 @ 14:12:02
URL: http://fbkmandis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh kul, så du är kompis med en som är med där ;-)

Jag är inte så påläst vad gäller Paradise, hihi

Tack för peppet!!!

KRAM!!

2009-11-17 @ 20:47:39
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: amy

har jackie någon blogg?:)

hon är ju lätt skönast i paradise, hoppas hon vinner!!:D

2009-11-20 @ 00:36:55
URL: http://baraamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0