YES !!

Tackar för tipset Jajja !! Kör nog ner en dag, som omväxling i livet *s* En liten tripp sådär bara....

Nu sover mina ben.... skulle bara läsa lite blogginlägg, i andras bloggar. Har blivit riktigt dålig på det.... Kissa tar ju inte så lång tid ?!
Nä.... så nu när jag suttit färdigkissad i 20 min, så har jag nog fasen självtorkat !? Kolla... finns inga gränser på hur ekonomisk jag är !! ;) Sparar man ju 2 rutor toapapper på !!

Nä, åter till allvaret..... Jag har slöat bort min dag i staden :( Hahaha.... Eller inte ?? En timme, en liten fika, är bättre än inget ??

Ska dyka in i duschen nu ( å jo, jag kommer torka mig ;)

Kommentarer
Postat av: Jajja

Kul att jag kunde hjälpa dej, men du, ta o ring dit innan så du inte åker i onödan. Då får jag ju dåligt samvete om de nu skulle vara slut;)



Jajja, en som också ÄLSKAR att fynda o hitta billigaste priserna;)

2009-11-16 @ 12:43:45
Postat av: Pernilla

Med toa papper ???

2009-11-17 @ 18:36:01
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0