Dramatiskt...

Läser jag mitt förra inlägg så ser jag ju själv hur dramatiskt det ser ut........ Tack, ni som har komenterat och hört av på annat sätt :)

Det som gör att jag känner mig så vilsen är nog det att jag inte vill vara bland folk. Jag MÅSTE åka och handla nu, inför kvällen tex. För och främst har jag ångest över att jag struntade i det vid 8 i morse, för då är det minimalt med folk. Det har varit då jag inhandlat mat den senaste tiden.
Nu kommer jag att behöva gå in bland alla människor på Willys, en fredag eftermiddag. Jag VILL INTE !! Jag får panik av bara tanken.
Det andra som förmodligen oxå påverkar är att jag är så grymt trött hela tiden !! Jag lägger mig vid 21, direkt efter Idol men är ändå helt sjukt trött dagrna igenom.
Jag brukar klara mig på 4 - 5 timmars sömn vanligtvis.

Ikväll känns det ändå bättre... dagarna är så fulla av tankar. Är väl för att jag bara har ett eller två barn då. Herregud säger jag bara, tur att jag har 6 st att fylla kvällar och helger med :)

Nu är det dax att hämta tonårs monstret i staden.......

Kommentarer
Postat av: janice

MIA, jag säjer tupperwere nu, du måste ha ett party ju:-)

kramiz



flabba kaffe snart?????

vill veta allt om bröllopet.

2009-10-04 @ 09:21:53
Postat av: Yvonne

Är jag förvånad att du är trött???

Nix-har faktiskt väntat på detta.

Du har för många måsten i ditt liv. Varva ner Mia och fånga dagen..KRAM

2009-10-04 @ 23:08:34
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag säger bara HA HA HA HA HA

Lycka till för dem säger jag...

Du vet vad jag menar.

Ett nytt steg framåt som kommer att bli nåt bra för dig !!

Hejja MIA !!!

PoK

2009-10-05 @ 21:28:47
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0