Fy vilken seeeeeg helg !!

Vi har verkligen segat och slöat hela långa helgen ! Inte blir det bättre av att det är lov i en vecka nu heller :S

Imorgon är det knytkalas/maskerad på öppnaförskolan. Vi ska ju givetvis dit och jag är ju givetvis tidsoptimist som vanligt... Har försökt få vettiga svar från mina barn om vad dom vill vara utklädda till.... IKVÄLL börjar dom kläcka ena ideén efter den andra.. Mmm... och vi ska till tandläkaren innan öppna med. Grattis och lycka till !!

Sen är det ju det med knytis. De flesta kommer bjussa på gottigott gott. Mängder av onyttigt och vi kommer inte hinna käka lunch innan vi kommer dit. Å ja.. vad ska jag ha med mig ?? 
Ska nog se om jag får kontakt med några öppna-mammor och kolla vad dom ska ta med sig. Om 3 mammor hade gjort några pajer var, så hade det ju varit ,iiiite käk oxå...
Får väl se vad dom säger ???

Förövrigt i livet så känns det som jag går från klarhet till klarhet. "Vänner" som endast sett till sig själva har jag lagt bakom mig. Släktingar som visat sin rätta sida för sista gången har jag sagt upp kontakten med. Finns INGEN anledning att ha energisugande parasiter i sitt umgänge !!
Det börjar kännas riktigt bra. Det börjar lätta i kroppen. Inget mer tungt moln som blit tyngre och tyngre för varje söndag. Ingen mer måndag morgon som ger som ger smärtor i magen av ångest !!!

Nä, en sväng in på Farmville och skörda sen en kopp te med mina söta små kidz innan läggdax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0