Himma :)

Äntligen hemma, ja äntligen :) Allt som hägrar i min värld just nu är vår Stockholms helg. Jag vill bara få mitt hem strålade rent och fint nu, för att kunna åka med gott samvete :) Få spendera en hel helg med min man :)
AAAHHHHHH, snätta tiden, gå FORT NU !!

Men helgen har varit mysig :) Kim, Jackie och barnen var med i Nabben.
Vi kom ganska sent dit i fredags, så barnen somnade direkt och vi vuxna satt och små snackade. På lördagen så var det "Västern-dag" på festplatsen. Medans killarna fiskade, Mogge körde de små i någon runda med båten så strosade jag och Jackie runt med några barn bland hästar och linedansare :) Mys !!

När det började bli tråkigt så tog Mogge ett gäng, sjövägen, bort till danska varvet. Jag tog ett gärn i bilen dit. Det blev lekande och busande en stund.... Sen packade vi båten med grillkol, korv och korvbröd. Körde över till vår lilla ö och spenderade mysiga timmar där. Grillade, åt och busande !!!
Killarna och Oliver tog en tur med båten på kvällen sen, ihop med Lennart. Skulle fiska... bidde ingen fisk :( Fast en helkväll vid fulldukat taco-bord men Lennart som gäst... DET blev det ;)
Eller... redan när vi kom hem ifrån ön, så somnade Cornelia, sjuk.
När Lennart hade gått hem så la sig Mogge... sjuk :(
Flisan klagar på ont i halsen nu, så  vi får se vad morgondagen kommer med ??

Aja, vi åkte hem idag iaf. Å det var minsann skönt idag..... att åka hem menar jag. För ju närmre vår helg i Sthlm vi kommer, ju gladare blir jag :)

Usch, jag är trött så ögonen snurrar i huvudet på mig !! Jag MÅSTE sova....... MÅSTE !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0