Lista ??

Vilken lista ??
Jag kan INTE minnas att jag nämnt någpn lista :p

Nä... inget, verkligen inget blev av på listan jag hade att göra idag. Istället blev det tvätta och städa lite extra i köket och på stora toan.........
Det blev en sömnlös natt med en Isacc som kved timme ut och timme in. Ont i halsen hade han, stackarn :( Fast dagen är inte över än. Något av listans innehåll ska jag nog hinna med ;)

Mogge kommer hem ikväll *me like* Så jag ska göra kvälls fika till kottarna nu så jag kan få puss på Mogge ifred sen ;)

Ses på stunden ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag sitter tydligen i mora enl din ip grej :-)



Lista...

Näää inte då..

2009-09-08 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0