Orkeslös och seg...

Fick en ordentli släng sjuka igen *suck* Jag ropade visst Hej lite för tidigt....

I morgon så åker jag, Mogge och barnen till Nabben :) Jag har börjat packa lite smått idag, för vi kommer iväg tidigt minsann :) Så fort Flisans klocka ringer ut, så sitter vi med näsan pekandes åt NABBEN !!! Tjohooo !!
Ska bli skönt att komma ifrån all sjuka här hemma. Känns som det bara snurrar runt runt !
Nä, lite frisk havsluft och lite stugan feeling så blir vi nog friska !!

Igår bokade jag hotell i Stockholm åt bara mig och Mogge. Vi ska gå på Dream Theater konsert på fredagen den 25e och sen har vi en hel lördag att bara finnas till på !!! Aaahhh ! Vi ska äntligen få vara VI, inga barn att fixa med, ingen disk, tvätt, läxa, träning, körning, bla bla att bry oss om..... BARA OSS !!!!!
Mogge har LOVAT att jag får bestämma restaurant på lördagen !! YES !!!!! Me like.... Så älskling, räkna med "exotiskt" *hehe* No Donken, no pizza, no korv i bröd. RIKTIG VÄLSMAKANDE GOD MAT !!!!
Jag lääääääängtar !!!

Naäää... dax att börja ordna för kvällens fest :) Finns det något mysigare, skönare, bättre än när Idol drar igång ??? Den timmen blir helig, den timmen är fest, den timmen är alldeles för kort !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0