Skallebank

AJAJAJAJAJ i huvudet !! Känns som om jag är sjukjämt nu..... tröttsamt :(

Sitter och väntar på Idol och lyssnar på Mickans ihopkok... Jisses va den ungen hittar på !!
Igår ringde Mogge mig, lite halvt stött, och frågade mig vart Mickan hade fått ifrån att hon skulle få en ny pappa ?? Då hade hon sagt:
- Har du och mamma bråkat ?? För har ni det så ska jag få en ny pappa, det säger mamma.....
?????????????
Hur förklarar men det ??

I helgen ska jag och Mogge till Sthlm. Först var det ju meningen att vi skulle på konsert och bo på hotell. Nu blir det inte så. För min del blir det bättre, för Mogges del blir det sämre.
Ingen konsert, inget hotell. Blir helhelg med Magda och Matte istället, mycket bättre tycker jag :)
Anledning..... Taskig ekonomi :( Inget kul alls......

En vanlig dag i mitt liv, i korta drag:
* Vakna
*Göra iordning 5 skolbarn
*Lämna 4 barn i färlöv, 1 barn i önnestad.
*Jobba
*Hämta 4 barn på skolan
*ÖB för stövelinköp, skulle ha gympaskor till Isacc, men det fanns inga.
*Hämta 1 barn på skola
*Hem
*Tygaffären i Fjälkinge, jag var duktig. Bara nålar :)
*Hem
*Bränna kåldolmar
*Vänta på Idol och lyfta häcken för alt. nr 2 till kvällsmat. (Ingen gillar brända kålisar) Varma mackor.

Dax att göra slag i saken........

Kommentarer
Postat av: ElisabethC

Man kan ju säga att du har å göra.....inte sysslolös precis =)

2009-09-25 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0