Halva veckan har redan gått...

Onsdag !! Shit, vart tog denna veckan vägen ??

Igår var det studiedag och barnen var lediga :) Dunderskönt !! Slappedag ;)

Jag körde iof släp och hjälpte Janice att hämta en soffa. Ganska lugnt ;) Norpade åt oss två killar som fick hjälpa oss att koppla på släpet... när vi sen skulle ställa av det så fick vi prova oss fram lite *s* Två brudar på upptäcksfärd ;)

Igår kväll åkte alla utom Cornelia hem till kusinerna. Jag å Mogge hinkade kaffe, ungarna lekte och vi fick bända ut dom ur lägenheten i vanlig ordning när vi skulle hem :)
Nu har My, Maya och Minna vars en "Pickelniga"-mössa :) Varma öron i Åhus resten av vintern ;)

Idag då........ Ja... frukost på dagis idag. Gött för min del. Mogge som tror att rågbullar är någon man använder för att döda folk med, han höll på att svälta ihjäl !! Han högg "Pågenlimpan" så fort vi kom hem igen *s*
Sen fick vi ett hemligt besök, som gjorde en hemlig sak, av en hemlig anledning. Undertiden hemligheterna frodades här så målade jag köks stolar.
Jag ska ÄNTLIGEN måla alla stolarna vita :) 4 stycken är målade med första lagret idag. Så i övermorgon är det 4 helt klara stolar och förmodligen 4 stolar som står med första lagret färg..... 12 stolar som ska målas !!
Köpte lite guld färg som jag ska måla prinsesskronor med på Mickans vägg, säng och skrivbord. Ja, men först ska jag måla sängen och skrivbordet rosa :)
Grifelfärg köpte jag oxå !! Får se vart jag använder den..... Mickan å Isaccs rum ska det användas på, frågan är bara vart !!

Känner mig ganska nyttig idag ändå.....

Imorgon ska jag måla (oväntat ?), handla på Willys och åka på dans-träningen med barnen... Så massa annat kuligt hoppas jag ;)

Nu.... blir det nog sääängen :) Natti

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj det var mycket hemligheter det.....

Ska jag hjälpa dig med kronorna ????????

2010-02-11 @ 19:20:13
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0