Vilka bra lösningar folk har !!

Givetvis så var det inte JAG som lånade ut barnens pengar. Så dum är jag inte !! Mina barn är stora, hon frågade givetvis dom själv.

Givetvis har jag klargjort för Jackie att det handlar om lån. Det har hon varit fullt medveten om. Inte fasen kan du, Sara, tro att vi har pengar att strö omkring oss.
Sen är det så att jag har kommit med något erbjudande om att låna ut pengar till Jackie. Hon har bett om att få låna... Som sagt. Vi har inte pengar att strö....
Jag lånade bara ut pengar då jag "viste" att det var pengar "på väg in" för Jackie. Jag lärde mig ganska snart att alla de där pengarna som var påväg in var påhittade och dök sällan upp.
När hon åkte upp till Sthlm för att hämta vinsten lånade jag ut pengar för jag visste med säkerhet att hon skulle få pengar att betala tillbaka med..........

Men hon kanske kan roffa åt sig och sno för att hon är Jackie Ferm ??

Jag har GIVETVIS försökt på ALLA SÄTT OCH VIS försökt nå Jackie !!! Jag är inte så dum att jag kläcker allt här om jag hade fått tag på henne.
Jag har ringt från skyddat, mitt nummer, mina barns nummer. Min man har ringt, min syster har ringt. Hon svarar inte. Jag har skickat sms, försökt få kontakt med henne på facebook... alla tänkbara sätt. Men hon har varit helt okontaktbar.
Jag har sagt att jag vill ha mina pengar, att jag behöver mina pengar och hon har åter igen lovat att ge mig mina pengar, men inte en krona än sålänge.....
Jag är inte dum, några 20 000 har hon aldrig tänkt betala, det fattar jag ju NU. Hon var väl avundsjuk på våra resechekar och kom på det perfekta sättet att sumpa dom för oss ?? För det var hon fullt medveten om. Hon viste att det skulle gå åt skogen med dom om hon inte höll det hon lovat.

Men det hon har lånat och tagit och sagt att hon ska betala för. DET ska jag ha !! Så är det bara !!
Jag skickar sms till henne varje dag........ varje dag !!! Ber om det som är mitt, kräver det som är mitt !!

Mitt agg mot Jackie grundar sig i så förbannat mycket mer än dessa pengarna. Vi har verkligen gjort allt, allt för henne under flera månader. Det minsta hon kan göra då är att ge det som är vårt tillbaka ???

Jag har sagt åt Jackie att ge mig mina pengar via sms, att svara mig och inte nonchalera mig. Hon har VÄLDIGT mycket som är mitt med sig OCH magasinerat.
Till slut sa jag åt henne att kan hon svina, så kan jag ;)

Jag förstår att ni som har henne som idol vill få MIG att framstå som idioten här. Men tyvärr, jag har rent mjöl i påsen.
Hur ni än vänder och vrider på det så är det åt helvete fel att bete sig som hon gör !!

Jag må va patetisk som skriver om er lilla "kändis" här, men så läs inte då ?? Behåll er bild av henne med en gloria över huvudet.
Hon var en del i mitt liv, hon ville såååå gärna att jag skulle skriva om henne innan. Det ville ni oxå, annars hade ni inte strömmat in så fort hon länkade hit.
Nu får hon som hon vill, jag skriver om henne. Men så som Jackie resonerar så är all uppmärksamhet bra uppmärksamhet. Så hon är nog fasen nöjd ;)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Detta borde va nått som media kunde frossa i!!!

Hur hon går i farsans fotspår....lura o bedra.

Ge dig inte Mia. Och så kan du sålla ut dina "vänner"

Kram

2010-02-28 @ 23:25:18
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: sara

jag försöker inte få dig att framstå som idiot. jag ville bara veta mera om hur det är osv, och se det från två sidor. och så vill jag bara tillägga att jag aldrig sett nån länk från henne till dig, utan bara ditt inlägg i hennes kommentarsfält som ledde mig hit. jag menade inget illa med min förra kommentar. hoppas du får dina pengar tillbaka.

2010-02-28 @ 23:34:48
URL: http://har ingen blogg
Postat av: Mia

Förlåt Sara... Jag ska inte ta ut mitt arga på dig !! Jag förstår att du undar och att du försöker se det ur en annan synvinkel.

Jag blir bara så less på att behöva förklara mig i allt jag nämner.... Känns som folk dum förklarar en när dom/ni tror att jag lånar ut mina barns pengar, köper ut på systemet åt Jackie och kräver tillbaka pengar som jag gett henne.



Sorry :) Givetvis så ska ni få fråga och få svar !

2010-02-28 @ 23:58:03
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: sara

ingen fara. förstår att du blir upprörd. så det är lungt ;)

2010-03-01 @ 01:40:17
Postat av: Janni

Men nääää ??? Här har jag missat grejer:(...hoppas verkligen det löser sig för er Mia...åh jag blir så arg!!!! kramarna

2010-03-01 @ 11:53:21
Postat av: Carina

Fan vad vidrigt gjort av henne.. Blir så förbannad när jag läser din blogg.



Hoppas hon "vaknar" snart så ni kommer iväg på er resa.



Kram!!

2010-03-01 @ 21:41:24
URL: http://ackans.blogg.se/
Postat av: Catta

Tråkigt att läsa att det blev så här, och tråkigt att er vänskap inte var starkare, förstår att du känner dig grundlurad. Pengar är jäkligt nog när man inte har det så fett, men det är lika illa att känna att någon trampar på det man gett av sig själv. Jag hoppas att hon bara är så uppe i sig själv just nu så hon inte ser vad hon gör, och att hon kommer till sans snart och förstår att det där ytliga kompisskapet som råder bland "innegängen" inte är mycket att hänga i julgranen den dagen man verkligen behöver en vän.

2010-03-02 @ 14:55:28
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Jag tycker att du ska polisanmäla henne för att hon faktiskt stulit dina saker..

Det räknas som stöld lagens mening om man lånar och inte ger tillbaka !!!!!!

2010-03-02 @ 18:00:59
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Dixi Wonderland

seriöst så tycker jag du verkar körd i huvet. Om hon nu åt upp all er mat och drack upp eran alkohol att ni inte slängde ut henne då? Komma nu som värsta golddiggern bara för att hon vann pengarna. Du får ju inte henne att framstå som en idiot utan dig själv. Och om det nu va lån och du visste att hon va så opålitlig att ni inte skrev ett kontrakt då. Jag tycker hela din historia verkar totalt fake och ett försök att få sina 15 minutes of fame.

2010-03-03 @ 01:56:50
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Anonym

`Du får skylla dig själv som umgås med en sånhär människa. Men nu lär du dig väl av ditt misstag. Jag är övertygad om att Jackie ser ner på dig som lät dig luras. SÅ funkar nämligen den typen av människor.

2010-03-03 @ 12:47:56
Postat av: Då gör vi såhär

Vi kopierar från din blogg, till hennes blogg helt enkelt. Så får hon blockera oss en efter en då.

Jag har "jobbat" med Jackie Ferm, och hade kunnat tala om för dig att hon inte är att lita på...

2010-03-03 @ 16:33:11
Postat av: S

Dom som är emot dig är ju antingen Jackie själv som kommenterar anonymt, hennes "vänner" eller småungar i 15årsåldern som har henne som idol. Dom ska du inte bry dig om.



Hon är en idiot och "kändisskapet" har fått henne att tappa fotfästet, hon tror att hon får bete sig hur som helst för hon är ju "känd" nu.



Det är bara att insé att hon är en manipulerande tjuv, precis som sin far.

2010-03-07 @ 12:23:40
Postat av: Anonym

Lyssna inte på Dixi, hon är bara en snorunge som har Victoria Silvstedt som förebild. Ingen att ta seriöst alltså.

2010-03-07 @ 12:30:40
Postat av: Linda

Tårarna stiger i ögonen när jag läser det du skriver Mia. Du och din familj är inte värda att bli behandlade på detta viset. Du är i särklass den mest generösa och snällaste människan jag känner. Gör som någon skrev tidigare; polisanmäl! Kraaaaam!

2010-03-15 @ 10:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0