Gäspar sömnigt !!

Nu är slutet på denna dagen nära :) Det har varit en underbar dag med massa BRA saker som hänt !! Inget sådär speciellt, bara att allt har gått bra lixom :)

Oliver ville sova hos sin farmor i natt, så jag lämnade honom där efter öppna. Alex är hos sin mamma i helgen, så vi har bara 4 barn hemma !! Det är en otrolig skillnad på att ha 6 till att bara ha 4 st !!
Ja... så det har varit en lugn kväll med tv tittande, Let´s dance blev det såklart. Den nya serien Solsidan slökollade vi oxå på.... får väl se om den växer till nästa gång. Nu var den ganska menlös och tråkig......

Jag har hittat en till favo-blogg :) Mamman, Tina, i den där familjen i Älvdalen :) Hennes blogg !!! Ja, ni vet... Familjen Annorlunda. Min stora idol och favorit blogg sedan länge är ju som ni vet Magdalena Graafs :) I love that woman !!!
Jag sa det till Mogge idag, att om vi skulle vinna på Postkod lotteriet så skulle den största vinsten för mig vara att Maggot (som hon kallar sig själv) kom HEM TILL MIG !!! *haha* Ja, hon är en av dom som delar ut vinsterna till folk.

Jag måste ju berätta om dagens bus... även om det inte lyckades så som vi ville... Något gick snett *hmm*
Jo, idag när vi var på väg hem från öppna, så kom vi på en jätte rolig sak !! Vi skulle moffla mängder med "fispiller", vilket är Läckerol Giants, lakrits/hallon. Vi, hela flocken, lägger av EXTREMA "trumpet solon" efter bara 2 "fispiller".... Ja, vanligtvis då. Så skulle vi  omringa  Mogge med  fisar som låter som atombomber lite senare på kvällen, när  xylotolen (för det är det vi inte riktigt tål) hade börjat jobba ;)
Så just idag, när vi kutade in på EKO, för att köpa proviant till vår vidriga lilla plan (2 stora påsar "fispiller") och frenetiskt tuggade i oss dessa.... så ger pillerna ingen effekt !!! NO PRUTTS !!!!
Bara en Mickan med väl fungerande tarm.... *jag är fäääärdig* 3 gånger i timmen....
Trist..... vi hade ju planerat så mycket kul med ljuden å så...... Smoke on the water var en låt vi hade tänkt försöka oss på. Aja, det går fler tåg.
Mogge är lycklig iaf :p

Imorgon är INGET planerat, så skönt :) Jag ÄLSKAR helger :) Jag ska försöka tvätta endel, kanske ta mig en tur med barnen ner till Åhus och kusinerna.

Läggedax :)

Kommentarer
Postat av: Sahara

Vad har Tina för hemsideadress?

2010-01-30 @ 10:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0