If i could turn back time........

Dagen såhär långt har varit katastrof.... jodå, precis så.
Jag är en människa som kämpar och lägger mig ALDRIG ner på rygg och spelar död. Jag har svårt för att förstå folk som passivt sitter på röven och vill att alla andra ska fixa åt en. "Allt löser sig, någon annan kan fixa bara jag lipar lite"

AAAGGGGHhhhhhhh !!!!!
Längtar tillbaka till förr, då jag kunde skriva saker och ting från MIN synvinkel, det är ju MIN blogg. Meeen nä, då blir man lynchad och dagens heta hack kyckling lite här och lite där......

If i could turn back time........

Min blogg blir bara mer och mer positiv känner jag *haha*  

Om en timme ska jag lämna sonen min hos en kompis, kanske ta en avstickare och andras annan luft en sväng då ??? En kopp java hos Nilla ??? Gå en sväng på stan ?? Ja.. vi får se :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0