Öhhh, söööva suss ??

Jag somnar sittandes !!! Att det tar så på krafterna med besök av svärföräldrarna !? Å jag som inte ens behövde göra mat !! Roffe (Mogges mammas man) gjorde dagens mat, som blev kålpudding och morgondagens med som bidde köttfärslimpa !!! LYX !!!
Jag behöver inte laga mat på 2 dagar :) TÄNK var enkla saker som glädjer :D

Jag fick massa tips som vanligt inne i syrummet :) UNDERBART !! Det gav mig lite sylängtan :) Å jag som inte sytt mer en en tröja sedan jag blev arbetslös gjorde en superfin klänning på bara 1 timme.

Mycket bra dag, massa mys och lyx !!

Hade jag varit vid min dator nu, så hade jag lagt upp lite bilder från jul. Jag har JÄTTE KULIGA bilder på Jackie, som hon kommer strypa mig för, men det är det värt. Jag tänker visa det naturliga och vanliga Jackie ;)
Så håll till godo med de stackars få foto jag hittar....

Isacc i kusinens nya mössa ;) Guuulligt *s*


MuppFlisan



Kommentarer
Postat av: Rosa

Hej !

Läste Jackies blogg, som hon berätta om dig!

Du verkar vara en extrem god kvinna!

Önskar dig all lycka :) Kram !

2010-01-10 @ 02:19:35
Postat av: anna

det borde finnas mer kvinnor som dig ute i världen! keep up the good work! kram!

2010-01-10 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0