3 dagar sedan... jag veeet *s*

Det har varit fullt ös !!

Vi var i Skånesdjurpark i söndags. Det tänker jag visa i filmer å bilder sen :) Vilken underbar dag !!!!

Igår städades och tvättades det... öppna förskolan till 17.30 (för jag å Marie kunde inte sluta tragga). Kvällen var mest läxor, mat och nattningar...

Idag :) Så har jag SOM VANLIGT möblerat om *haha* Tv rummet denna gången. Men innan det, idag på dagen... Då var jag med Emma och hade en Marykay klass. För en person....... Haha, sena avhopp !!
Nya friska tag på torsdag !!

Tänkte dela med mig av det bästaste stället att köpa personliga smycken på. Jag har nog tipsat innan, men man kan ALDRIG säga detta för många gånger !!
Jag ÄLSKAR dessa smyckena !! Minimi design <--- Där klickar ni för att gå in kika runt eller beställa :)

Lyx ikväll, Mogge sover hemma !! Så dax att krypa ner under täcket ! :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Goding !!!!

2010-03-31 @ 12:26:27
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0