Din önskan, min lag ;)

Anna vill att jag slutar älta detta i all oändlighet. ABSOLUT :)

Hade jag inte fått ett hot-sms i fredags så hade jag hållt käften. Men INGEN ska tro att man kan hota mig till tystnad. Så Anna, skulle jag få mer hot, som jag känner att jag måste trottsa så skriver jag en varning i rubriken så du slipper läsa vidare, OK ?? ;)

Ni som stöttat mig i detta och verkligen kollat upp hur saker och ting låg till innan ni tog ställning, tusen tusen tack !! Det har varit en mardröm att logga in och vänta på att kommentarerna skulle komma upp för godkännande.... Men varje gång så har ni kommenterat och stöttat :) Det har varit mycket få spydiga och korkade kommentarer. Jag har godkännt allt som har kommenterats då det var ganska "milda" negativa utlägg :)
Åter igen, tusen tack !! Hoppas att ni förstår att ni har betytt MÄNGDER för mig i detta !! MASSOR !!

Men nu går vi vidare och jag låter mitt vanliga, lite trevligare liv knata på :)

Kramar till alla er :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vi känner ju dig och älskar dig efter det. Tänk på samtalen vi haft då jag berättat min beundran för dig om vilken bra förälder jag tycker du är :)

2010-03-08 @ 13:06:14
Postat av: Sabina

Hej Gumman!

Läste först idag allt detta. Blir riktigt ledsen och se var detta gått när jag vet hur mycke du gjort för henne och hur mycke dina barn tyckt om henne gång på gång får dom se svek. Och det som hände med din familj va ju enbart för du gjorde ett val till jackies fördel och nu får du bara skit efter allt du gjort och dina barn får ännu en ggr uppleva svek. Kan inte förstå hur man kan ha samvete att grundlura en hel familj som hon gjort. Stå på dig gumman...

Kram

2010-03-08 @ 13:15:26
Postat av: Pernilla

Tjata tjata tjata.. Det får du göra hur mycket du vill det är DIN blogg !!!!!!

Annars är jag bra på att bli tjatad på irl med :-)

Nu är allt klart till Onsdag och jag är sjuuukt nervös !!!

Jag är INGEN försäljare !!!

2010-03-08 @ 18:05:31
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hon den där olga som bara gnäller va du skriver hon behöver ju inte läsa din blogg om den stör henne hon kan ju bara knäppa igen sin foder lucka i stället.

2010-03-08 @ 19:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0