Fattiglappar käkar tydligen havregrynsgröt !!

Buzzador DÄR har ni länken som jag misslyckades med i ett annat inlägg.

Så har jag fått en kommentar, från en anonym såklart. Denna person tycker att det rimmar illa att barnen ärver kläder av varandra och att vi äter havregryns gröt om jag köper löshår och fransar för 2000 kr......
Då ska jag förklara, lilla vän.
Havregrynsgröt äter vi för att det är nyttigt och gott. Inte för att vi är fattiga *haha* Patetiskt att ens ta upp det !! Tror till och med miljonärer äter det ska du se.
Ärva kläder.... japp, det gör nog alla barn mer eller mindre som har syskon.
Ja, så detta med löshåret och fransarna. Det köpte jag till mitt bröllop. Jag använde inte fransarna, jag använde löshåret enbart den dagen.......
Nu undrar jag anonym, är det så att du har något mer på hjärtat. Vill du ha statistik på hur många miljonärer som äter havregrynsgröt eller på föräldrar med barn som ärver kläder ??


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi äter också havregrynsgröt ibland TROTS att vi arbetar bägge två och har en inkomst som är långt över konsumentverkets normer.

Jag äter även BLODKORV/PUDDING med stekt potatis även detta för att jag tycker det är GOTT !!!



Skulle aldrig äta något bara för att det var billigt !!! Men när det jag tycker om också är billigt så är det till att "slå två flugor i en smäll"

2010-03-15 @ 09:15:15
URL: http://missjennie.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Jag älskar havregrynsgröt!... *och jag är ju jligt fattig!!! ;)

Dessutom "ärver" Julia kläder efter mig nästan varje gång hon är här.Och jag är hennes MORMOR.Slå det du Hahaha

2010-03-15 @ 09:45:12
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: Janni

Ja havregrynsgröt är nyttigt och bara en fördel om man gillar det...billigt och nyttigt kan ju inte bli bättre...då kan man använda pengar till att hitta på något roligt med sina barnistället som du alltid gör Mia:)

Jag har en fråga till anonym-Vad ska barnen äta om de ska få mat som är för rika personer då? Sen undrar jag en sak till...vad är det för fel på ärvda kläder? Jag ärver kläder och är överlycklig för det...mina barn ärver kläder och är överlyckliga för det de oxå:)

2010-03-15 @ 11:52:23
Postat av: Anna

Har du släppt detta med Jackie nu..? du va ju nedrans förbannad där ett tag. Ja det va jag som sa åt dig o sluta älta det i all oändlighet. Ha ha =)

2010-03-15 @ 13:01:53
Postat av: Hanna

hahaha! vilka påhopp du får i bloggen nu för tiden mia! vissa människor kan verkligen vända och vrida på allt för att få det att låta dåligt!

2010-03-15 @ 13:51:20
URL: http://thfkallberg.blogspot.com
Postat av: Miss.E

Havregrynsgröt som är sååååå gott =)

Mannagryns-gröt kan jag go nuts på!!

Och ärvda kläder, finns inget bättre!! Tog emot 3st flyttlådor med kläder/yttekläder och annat smått o gått till min son av en väldigt god vän o hennes söner, så där fick jag ett riktigt kap jag =)



Är det ok om jag länkar till din blogg i min?



Tycker du har en riktigt snygg blogg och intressanta saker att läsa om!

Stor kram



Miss.E

2010-03-15 @ 15:21:45
URL: http://strongheart.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men öööööööööööö harvregrynsgröt är ju äckligt !!!!!

Men ärvda kläder gillar jag !!!

Och JAG ärver kläder av en väninnas trettonåring :-)

2010-03-16 @ 18:08:05
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Josephine

Min son har ärvt nästan alla sina kläder fran min systerson och dem ar helt underbara :-) Det ar ju sa man gör. Eller? ;-)

2010-03-17 @ 08:33:39
URL: http://josephinebendroth.blogg.se/
Postat av: S

Herregud, hollywoodkänsidar och kända personliga tränare TIPSAR om att äta havregrynsgröt till frukost. SUCK vilka korkade människor det finns.

2010-03-17 @ 16:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0