Fredag kväll ??

Känns mer som onsdag kväll... eller tisdag.... Jag är DÖDS TRÖTT !! Kommer lägga mig om en stund !!

Sara kommenterade och undrade varför min fästman inte städar när jag inte kan det.
Då berättar jag :) Min man ( för vi är gifta :) jobbar som lastbilschauför och är bara hemma på helgerna. Har vi tur så har en en frivecka i månaden oxå. Så är jag sjuk mitt i veckan så är jag helt ensam med allt, jag får ordna med det jag orkar och just städandet får oftast lämnas åt sidan. Ja, tvätten oxå......

Från juli månad i sommras så har vi varit sjuka hur mycket som helst !! Jag fattar det INTE !! Jag brukar inte vara sjuk, men nu har jag haft det mesta känns det som ! Oliver brukar framför allt inte vara sjuk.... Han har oxå varit mycket sjuk nu......
Aja, det som inte dödar det härdar ;)

Tack Therese för tipset om loppisen i Färlöv :) Men vi ska ju till Underbara Ungar på Yllan, eller vad det heter imorgon. Sen ska vi ha barnloppis på vår öppna förskola i stan den 27 mars, så jag kommer nog gå dit då :)

Schemat inför imorgon är speckat !! 11.00 ska vi vara på Yllan, 17.00 ska vi vara på pyamasparty i Åhus och mellan det så ska vi hinna laga och käka middag.
Mogge är på möte hela dagen med sitt jobb imorgon :( Sen kör han redan vid 12.00 tiden på söndag ..... Inte många timmar ihop denna helgen inte :(

Nä, nu får jag ta mig i kragen !! Kissa hundarna och sen i bingen !!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!!!



Vi har med tänkt åka dit imorgon!!! Är det du & ungarna eller?? Vi kunde ju mötts upp???

PUSS!!!!

2010-03-19 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0