GRATTIS MIN SÖTA FINA LILLASYSTER !!

Den finaste och bästa systern på jorden fyller hela 19 år idag !!!

Pratade lite på Facebook innan..... Hon är ju lite kär i Eric Saade som sagt....... :
*kopierat från chatten på Facebook*
Mia

hahahaha

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article6839237.ab

Kolla in din kille där !! Ni vet jag varför han körde "utan musik"

21:32Jennie

min data är ju knappt seg.. han kommer snart

han är för snygg för att visas

21:33Mia

va du kär innan så kommer du vilja gifta dig med honom nu ;);)

21:34Jennie

ooooh

de är min kille de !!

21:34Mia

haha

21:38Mia

sitter du å tittar å tittar å tittar ??

21:39Jennie

haha ja, jag får göra de. de ska bli mitt lov här i livet.

haha

mitt löfte mena ja

lov!?

21:39Mia

Haha, mupp !!

21:40Jennie

du kan va en mupp!

nuuuu ska jag sova

21:41Mia

tycker jag. Du är lite än, sova tidigt :p:p

liten

21:42Jennie

haha eller hur. Senast i sängen 22.00 !!

21:42Mia

Jupp, annars blir det utegångsförbud imorgon !!!

21:42Jennie

haha no waay :(:(

nu är jag riktigt arg

den vill inte fungera mer.

21:43Mia

tryck på min läng igen

eller blåmarkera och tryck enter

på länken som redan är där när du har tittat

21:43Jennie

nej men nu kom han till mig igen :):)

21:44Mia

lille vän, höll du på å dö där ??

21:47Jennie

uuussch ja mår ju illa så snygg han är

pirrar i min mage

fjärilar

21:47Mia

hehe...

du får skriva kärleksbrev till honom !!

21:48Jennie

ska fan göra de

och skicka bilden på oss

han kommer sakna mig:)

21:50Mia

haha, du är störd på riktigt !!! hahahaha

21:50Jennie

haha jag vet att du gillar mig :D:D nej nu ska jag sova och sätta på manboy.

21:51Mia

TYST !!

Sov gott......... eller bara musiken ??

haha

 

 

Ja... jag säger då det...... Dagens ungdom !!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0