Havregrynsgröt !!

Är inte det så himla gott ?? :) Vi käkar det minst 4 gånger i veckan till frukost eller till kvällsmat. Magda tycker att vi äter det jämt *s* Själv skulle jag nästan kunna leva på det, men bara nästan ;)
Käkar det till kvällsmat ikväll förövrigt :p

Dagen idag bara flööög iväg !! Gick upp och körde barn till skola och dagis. Stannade kvar hos Isacc i skolan till 10.00 eftersom han inte riktigt trivs :( När jag körde hem så passade jag på att köra in till Pernilla som skulle hjälpa mig med mitt CV idag. Gick prima skinka ;)
Kom hem vid 11 tiden... då låg min älskade make å SOV !!!! Men inte så länge efter att kom hem så dök en kompis till honom upp och slet av honom täcket :D JÄTTE KUL !!! *hihihi*
Jag knåpade lite på ansökningar till jobb och kollade upp lite ang min a-kassa sen va klockan 12.45 !! Hela "barnfria" delen av dagen hade gått !!!
Mogge erbjöd sig att hämta barnen :) Så skönt !! Så jag gick in å pysslade om min symaskin lite :)
Ok, jag fick inte den till att sammarbeta helt, men jag kan få till det någerlunda ändå. Har inte sytt på månader ju !! Det var riktigt kul !! Kom genast på hur lätt det var att sitta vaken i dygn för att få sy utan att bli störd *s*
Men inget gott som inte har något ont med sig (eller var det tvärtom :P ). Jag glömmer tid och rum när jag sitter vid min maskin och vaknade upp ur min sy-dvala 17.20 !!
SHIT POMFRITT !! Alex, Isacc och Mickans dans börjar 17.30 !! Hela flocken ner i bilen och vi körde in :) Kom i tid !!
Tyvärr dök inte Flisan upp till sin träning och då vill såklart inte rädd-haren Cornelia heller träna. Så vi var hemma vid 18.30 igen...
Sen vet ni ju vad som gjordes... just det, havregrynsgröt !!!

NU.......... Halvåtta hos mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0