Jo, frisk som en nötkärna !!

Igår fick jag ett sms av Jackie. Det löd:

"Jag har jag pratat med snuten och m du inte slutar. Kan det gå illa. Soc vill jag inte ska få nys om detta. Om su hade betett dig bättre, hade jag gett dig en summa för jag tycker synd om dig. Stick."

Jaha....  ??? Någon har glömt att jag har stora barn OCH två hot från henne att gå till soc ! Mina barn kan mycket väl berätta om vad som händer i vårt hem. Nemas problemas....

Vill ni kolla in vad som nämnts om mig innan i hennes blogg, då jag inte var en psykiskt sjuk mamma enligt henne  ??? KLICKA HÄR !!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Tycker det är illa att gå på om barnen =( Tråkigt att blanda in dom när det är ni två som är oense =/ Hur stora är dina barn?

2010-03-06 @ 18:08:25
URL: http://morriislajf.blogg.se/
Postat av: Räka

...hmm.. Logga allt på din dator!! Fast det har du kanske redan gjort.

2010-03-06 @ 18:19:17
Postat av: olga.

Lägg ner detta va. Är man nitton är man fortfarande ett barn, och hon hade egen lägenhet men bodde väl hos dig för att hon tyckte om dig som förälder. (Hon har ju inga föräldrar som stöttar henne i vardagen.) Det är ett jätteförtroende och en gåva du ska var rädd om. Ingen förälder tar betalt för sina barns "boende", eller påhälsningar. Dessutom är ju inte vinstpengarna speciellt stora precis. Lägg ner och bete dig som en vuxen. Missbruka inte det förtroende som du byggde upp med henne.

2010-03-06 @ 19:59:31
Postat av: Sanna

Vi vet ju alla att Jackie inte är frisk i skallen. Och det hon har gjort mot er är helt sjukt.

Jackie borde inte gå till Polisen, hon borde gå till psyket för att själv bli undersökt.



Gud vad tjejen ställer till det för sig . tror inte hon har någon aning om vad hon sysslar med.

HOn har visst blåst många nu.

Hoppas att allt löser sig till det bästa för er.



Jackie har ju nu gjort så att hon måste godkänna komentarerna som kommer till henne, Så nu kommer hon ju knappast att godkänna när det står någon dumt om henne.



Och förresten, vad ska hon gå till polisen om när det gäller er? Vad har ni gjort för fel? förutom att vilja ha igen det hon är skyldig er!



Ja ja, jackie stinks!!

2010-03-07 @ 10:53:56
Postat av: Sanna

Det gör ont i mig när jag läser allt det fina hon skrivit om dig.

Du ställde verkligen upp till 100% för henne, och sen behandlar hon dig bara som skit :(

Det är så tråkigt. Fördtår inte hur man kan göra något sådant.



Hoppas hon vaknar til igen och inser vad hon gjort, och vad hon förlorat.

2010-03-07 @ 11:04:57
Postat av: Maria

Till Olga.

Jackie bor runt hos fler personer och lånar pengar och hyllar dem till skyarna då de finns i hennes liv. Sen springer hon vidare och när de "vänner" hon bott hos ber om att få tillbaka de som det lånat henne, vilket är helt normalt i min värld, så hatar hon dem genast och allt är deras fel. Mia är inte den enda. Bara för att man endast är 19 år betyder det inte att man inte ska ta ansvar för det man gör. Ja ja, det hela är bara en tragisk historia om en flicka som behöver hjälp.

Maria

2010-03-07 @ 15:07:48
Postat av: Anna

Förstår inte varför du fortsätter älta detta i all oändlighet?!? Du kommer inte få några pengar. Dags att inse fakta och gå vidare.Jag har all förståelse om du är förbannad men du gör nog bäst i att släppa detta nu.

2010-03-07 @ 19:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0