*vink vink*

Ett litet livstecken ifån oss !!
Har legat knallpall i måndags och tisdags, igår fick jag snurra runt som en virvelvind för att få ordning på liiite av allt som ungarna härjat runt med ! Det förfaller snabbt här hemma om jag blir sjuk.
Vi passar en hund åt grannen med ju, Pepsis tjej........
Never again.....
Kissar överallt !!
Jag tror inte att hon gör det hemma hos sig, men det blir ju annorlunda hos oss kanske ?!

Jaja, nu vet jag vad jag ska göra i helgen iaf. Städa städa städa !!

Nu.... kaffe (för första gången sen i söndags) och en match med disken !!

Kommentarer
Postat av: Therése och Bella

Vi vill tipsa om BARNLOPPIS som är imorgon i församlingshemmet i Färlöv. Har varit och kollat in läget idag på allt som ska säljas och där finns hur mycket grejer och kläder som helst.

Kolla min blogg för lite info!

2010-03-19 @ 12:14:05
URL: http://knodden07.blogg.se/
Postat av: sara

kan inte din fästman hjälpa till hemma? varför har bara du ansvar? han kan ju städa då du inte kan det...?

2010-03-19 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0