Hitt än...

luar kanske inte lika illa, men illa nog ;)
Har legat hela dagen. Barnen har levt jäkel här.... Eller ja... Plockar iaf inte undan efter sig. Använder saker som man vet att man inte får osv. Djungelns lag råder när mamman inte springer runt å leker polis !!

Vid 13.30 tiden när Alex kom hem från skolan så stoppade jag i mig ett gäng piller och körde in till Willys med henne och Mickan. Dom två är de värsta att lämna hemma... Eller hemma ihop, det bara går inte.
Vi handlade det nödvändigaste för någon dag framöver, så jag slipper ligga och känna mig stressad över bröd eller mjölk, pålägg å så.
Köpte med oss Tahimat på vägen hem, jag orkade inte annat !! Käkade och la mig knall igen.
Vid 17 tiden kom Kim å lavade in sin moppe :p Då vaknade jag till och insåg att det var dax att göra sig iordning för Isaccs Tahiboxnings träning. I med ett gäng piller igen och iväg med Isacc, Oliver och Alex.

Även om jag har feber i mängder och inte helt skärpt i lilla huvudet idag så gick det upp ett litet ljus av olika anledningar idag. Haha.... ja..
En av mammorna där var en tjej som inte varit så imponerad av mig sedan många år bak i tiden. Jag vet helt ärligt inte varför, misstänker att hon tror att jag haft något ihop med hennes kille/sambo i unga år. Det har jag inte, men han var en av mina bästa vänner jag haft i mitt liv.
Jag träffade henne där förra tisdagen med, vet inte om hon kopplade att jag var jag ?? Vet inte om hon ens vet att jag är jag ?? Vet inte om hon kopplade det idag heller.
Jag har aldrig vetat hur hon sett ut, för jag har aldrig sett henne, så jag pratade och frågade och hade mig förra gången.
Idag var en mamma till med. Dom kännde varandra och jag kopplade ett och annat när dom började prata. Den andra mamman är fru till en annan kille, som även han var en vän till mig i unga år. Vi var ett litet "gäng". Hennes man och jag var väl mer som syskon, en hatkärlek.
Träffade nästan hela detta gänget denna sommaren.... Det värmde så sjukt mycket i kroppen !!  Lite ont gör det dock att alla dom umgås, hittar på saker ihop och har det jätte kul.... Jag får snällt nöja mig med att säga hej på stan eller förlja deras upptåg på facebook.
Men jag kommer leva länge på att jag träffat dom nästan alla på en och samma gång i vuxen ålder. Tänk om dom vetat hur mycket dom betyder för mig, hur stor del dom är av mitt liv !?
Men så får det ju inte vara i vuxen ålder, då vill man ALLTID vara nära killar för att man vill sätta på dom *suck* Det fanns en av killarna som jag var tillsammans med. Mitt livs första kärlek.... och den som brände mig mest med. De andra killarna har aldrig varit mer än bästaste vänner för mig. Mina bästa vänner någonsin !!

Kom hem vid 19.30 tiden och kände ett starkt sug efter lite glögg ;) Har köpt Dufvenkroks alla smaker. Eller, nä. Jag så att det finns Choklad/Chili med, men de andra har jag köpt hem. Har smakar Vanlij, Original och Lingon/Blåbär.
Gillar nog Original bäst än sålänge. Vanlij var inte någon jätte höjdare..... Den funkar, men jag dricker nog upp blåbär först ;)


Nu hoppas jag på en feberfri dag imorgon så jag kan ta tag i mitt hem.... Det förfaller....




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja...man kan knappt påstå att du är sysslolös:)

Krya på dig!

2010-12-02 @ 15:36:08
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ännu en som verkar har råkat ut för lögner från Jackie F:

http://jackieferm.nu/2010/12/hejda-jackie/

http://www.mondoblog.se/kimstalblad/127362

2010-12-12 @ 05:30:01
Postat av: sara

nu har jackie utnyttjat ytterligare en person. nämligen hennes "bästa vän" kimsan. läs hennes blogg: www.jackieferm.nu så ser du.



just nu bor hon istället gratis hos rosanna, en storbloggare, hennes blogg: http://www.finest.se/userBlog/?uid=38894&beid=1411578



hon var även inlagd på psyk för några dagar sen. det går bra för den tjejen... först utnyttjade dig, sedan ph-patrik, sedan ph-dahlin, sedan kimsan och nu rosanna antagligen....

2010-12-14 @ 01:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0