Ibland undrar man...

Jag vet INTE hur jag tänker ibland !?
Inflyttningsfest på lördag.... Massa saker som inte blivit upp packat eller ens undanplockat än. Saker i varje hörn känns det som !!
Vad gör Mia ?? Jo, hon bestämmer sig för att ha ett home party på torsdag !! Mmm... smart som alltid !! ALLA kommer ju vilja gå runt å titta !! Hade ju jag oxå velat hos någon som precis flyttat in !!
Men här ser ju inte riktigt ok ut asså.......
Längtar till Mogge kommer hem på fredag, så han kan bära ner lite av de tunga sakerna i källaren.

Men hur som haver: Home party på torsdag 18.00, Capri Collection, jag bjussar på lite fika.

Dessa ska jag ha !! 399 kr

Har shoppat även idag... mm... Men det var så FINT !! Haha... Ett underbart nyckelskåp !!  Mogge har SAGT att vi behöver att nyckelskåp ;)

Min LCHF funkar fint än sålänge. Imorgon får jag frukostbesök av en annan LCHFare ;) Blir omelett med mummsig fyllning (så skrev jag för jag har inte listat ut riktigt vad än)
Lunchen blir förmodligen pepparbiff, som jag är lite less på nu. Gräddstuvad blömkål tänker jag ha till den....
Till middag blir det ungsstekt kyckling, grönsaker och gräddsås :)
Så är tanken..... å det är tanken som räknas :p

Sovdags känner jag... flummar iväg lite.....

Kommentarer
Postat av: Engla Stålnacke

Du kommer fixa det galant med vikten! Klart det tar tid, men det gör alla omställningar i livet, right?



Snygga byxor, Älskar dom!! Vart kan man köpa dom?? :)

2010-11-09 @ 22:57:08
URL: http://strongheart.blogg.se/
Postat av: Engla Stålnacke

Och där skrev jag allt för snabbt!! Nu såg jag länken :) Måste kollas med en gång!

2010-11-09 @ 22:58:29
URL: http://strongheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0