Jag bara undrar ?

Var tog dagen vägen ??

Idag har jag varit med Isacc på Thaiboxningen. Gulleplutten var så duktig !! Fick beröm av både Kim, Driton och killen som tränade honom.... Som i mina öron hade namnet Jasif, men som tydligen hette Gaz. Typ, tror jag det var...
Hur som helst, Isacc brukar ha svårt för att lyssna, svårt för att konsentrera sig vid genom gångar osv. Här lyssnade han som en besatt och kämpade som ett litet djur för att göra rätt :) Älskade lilla plutten är en figther ;)

Oliver som har tränat flera dagar i veckan på Thaiboxningen och en dag i veckan med fotbollen, han vill bara sitta vid datorn. Spelar WOW........ Sitter timmar, jag menar timmar vid datorn dagligen. Eller satt, för nu harjag fått införa regeln 1,5 timme om dagen för honom vid datorn. Inget av mina barn ska sumpa träningar för ett spel på datorn !!

Imorgon är det uppvisning i skolan :) En rymdkonsert !! Mickan och Isacc ska underhålla och jag och de stora barnen ska vara en del i publiken. Myyys tycker jag ;) Mindre mys tycker Oliver och Cornelia, men dom får snällt hänga med ändå. Tror nog att Mickan å Isacc hade blivit ledsen annars...

Hämtade kläderna från klädpartyt idag :) Min jeanskjol var försenad :( Jackan var slut :( Men det jag fick var super snyggt :) Nu väntar jag spännt på nästa veckas leverans..

Meeeeeeeen va trött jag är !! Får nog sluta de gröna och säga gonatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0