På resa genom rymden !!

Idag har det varit konsert i skolan. Mickan å Isaccs klass tog med oss på en resa genom rymden :)
Isacc var en flicka som hette Helena och Mickan var en kör-tjej. Isacc hade klänning och rosett i håret :) Söta ;) Mickan hade värsta festblåsan !! Sångerna som sjöngs var Satelit, Jag vill ha en egen måne och blinka lilla stjärna.... tror inte det var fler ? Undebara små ungar va duktiga dom var !!

En envis huvudvärk har följt mig hela dagen, hoppas jag kan sova bort den i natt !! Blir lite rädd att det är sjuka på väg. Cornelia är lite halvkrasslig....... hinner inte med sådant trams nu !

Äh, jag som ville lägga in filmklipp från idag..... Så körde jag iphonen på en seg långdragen uppdatering !! Orkar inte vänta ut den... Startas om å uppdateras på nytt hela tiden ju. Bajs.

Sover istället......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0