Äh, vi kör.....

Så otroligt mycket har hänt, allt bra !! 3 stora saker och miljoner mindre ;)
Men vi börjar med Mogge.
Han har fått nytt jobb. Bättre lön, bättre arbetstider och vi vet säkert när han kommer hem på fredagen och när han ska köra efter helgen.
Jag har mitt jobb tillbaka :)
Även om det är väldigt mycket att klara av på en halvtidstjänst så är det UNDERBART !! Jag har mått så sjukt dåligt under de månader som jag var arbetslös, så vidrigt dåligt !!

Så det största av allt !!! Vi ska FLYTTA :) Hit:


Jag har ingen bild på hela huset märkte jag *haha* Men dessa duger väl ??
Det är stort :) Alla får egna rum, jag får sy rum och Mogge får ett "sjungrum" som barnen säger. Vi kommer känna oss som kungligheter !!!
Så uderbart !!

En annan stor/liten nyhet är vår lilla "bebis" :)

Selma <3

Detta är nog för idag... hoppas nu jag håller igång här ;)


Kommentarer
Postat av: Therése

Hus? Grattis! Vet hur mycket Du ville hitta nåt större när vi pratade i vintras. Får man fråga var huset ligger? Spännande att flytta och inreda! Lycka till!

Therése (Spiltan)

2010-10-12 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0