Blev lite tyst här !!

Men JISSES va det har varit jobbigt med flytten !! Å ännu är det inte över !!
Besiktning av lägenheten på måndag, sen tänker jag njuta av huset :)

Jag trivs så underbart bra :) Barnen trivs minst lika bra :) Kan inte bli bättre !!

Imorgon bär det av till IKEA, en snabbis. Vi ska köpa nya sängar till tre av barnen. 2 av barnen fick nya förra månaden och 1 skitunge vägrar slänga sin säng. Så hon får väl ha den ett tag till då *s*
Men lite lullull har jag lyckats shoppa. Några av dom har dokumenterats:

Jag har mitt pulverkaffe i denna.... Får köpa en till för Mogge envisas med att dricka kokekaffe... Måste ju va samma lika burkar ;)

Dyra jäkla krukor, men ack så snygga :) Köket fick två sådana. Funderar på att köpa in till matrummet med ? Eller om jag bara ska ha vita där ?? Äh, jag vet inte.....

Hittade en skål när jag shopade i stan igår.... vet inte riktigt vart den ska stå än.... Men det lär jag nog komma på...

En STOR klocka som ska sitta i matrummet :)

Så en IKEA lampa :) Passar perfekt !!

Det är en hel del till som inhandlats men som inte fotats än. Men det kommer :)

Usch, jag vill bara sova. Ska hämta Flisan på byn vid 22.20 tiden.... klockan går verkligen sakta ikväll....

Nä.. men om jag skulle ge mig ut på nätet å leta kuliga saker att pryda hemmet med ??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va snygga grejer! Var har du köpt "kaffeskålen"? Vill också ha!!!! :)

2010-10-31 @ 23:05:36
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/
Postat av: Engla Stålnacke

hejhej, grymt fina krukor, älskar lite shabby chic!



Har länkat till din blogg via min för ett bra tag sedan, har nu tagit upp min blogg igen o såg länken till din.. Du har fortf lika bra blogg o jag sitter o lusläser på kvällarna :)

2010-11-02 @ 11:08:20
URL: http://strongheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0