Lite panik..

Mmm.... det är två veckor kvar till flytt och jag har mängder att hinna. Det är ju inte bara att packa och slänga. Hela det vardagliga livet med jobb, skola, träningar, läxor, mat, disk, tvätt osv osv tar redan upp hela mina dagar.
Idag struntar jag i disken och tvätten... Jag syr klart lite gardiner och packar. Struntar i att laga något avanserat, det blir mackisar och firrepinnar. Jag hinner inte med....

Är det någon stackare som möjligen hittat hit än som vet vart jag kan få tag på marinblått tyg med stora vita stjärnor på ?? I denna stilen (ja, fast i tyg, eller som gardin):

 

Jag har letat som en tok !! Finns inte !?

 

Nähä, nu ska här käkas och sedan iväg på Thaiboxning.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0